Horsens Parkour Club deltager i Horsens Holder lørdag den 13. juni fra kl. 10.00 til 15.00 på Langelinie. Horsens Parkour har brug for, at der er nogle børn og unge, der vil vise parkour. Vi tager vores stativ og nye kasser med.
Giv lige en tilbagemelding på det blå opslag i Horsens Parkour Gruppe på Facebook. Vi vil gerne vide, hvem der kommer og i hvilket tidsrum. Der ingen krav om, at man er tilstede hele dagen, men man må gerne 😀. Kommunen eller klubben sørger for lidt frokost til de tilmeldte. Hvis det regner hele dagen aflyser vi, da det ellers bliver for farligt.
Vi glæder os til at se jer.

